אודות פועלינו

מפעל של חסד ואהבת ישראל

כמה מילים על פועלו של הרב

הרב אפרים בן צבי

הרב אפרים בן צבי הוא מפעל של חסד ואהבת ישראל העוטפת את כל נאמניו באהבה נדירה החוצה מגזרים, קבוצות כאלו ואחרות, מבלי לתייג אדם על פי מוצאו, צבע עורו, והשתייכותו הדתית. כל בני ישראל באשר הם שם חילונים, מסורתיים, דתיים, חרדים, חיילים ואלופי צה״ל, חברי כנסת, שרים, אומנים ואנשי אקדמיה, כולם ימצאו אצל הרב חיבוק אוהב והכוונה כנה וקדושה על פי השגותיו בספרים הקדושים ובספרי הקבלה הזוהר והחסידות.
הרב נותן, הרצאות ושיעורי תורה, מדי שבוע מקיים תיקון בכותל למען כלל ישראל
הרב זכה לברך אלפים למציאת זוגיות , וכן מגיע להמון מחסידיו לערוך חופה וקידושין.
וכן זכה להשתתף כסנדק של עשרות ילדים שזכו להיוולד מברכתו ועצתו המבורכת
בזמנו הפנוי הוא גם מתנדב בעמותת ‘לב של ילד’ – עמותה המסייעת לחולים ובני-משפחותיהם ועוד.

נגן וידאו

אחרי שנים רבות בעולם התורה כאברך, תלמיד, מורה, מלמד ורב קהילות – שקע הרב בלימוד תורת הנסתר והקבלה של העם היהודי. שם קיבל הרב מתנה עצומה מהשם יתברך בגילוי הכוח הטמון בין דפי תורת הסוד לסיוע להמונים. כבר כמעט שלושה עשורים, דולה הרב ממעייני רזי התורה עצות, ברכות וישועות לרבבות מבני ובנות ישראל הקדושים. רבים זכו לישועות מעל הטבע מברכותיו ועצותיו הקדושות של הרב – מאז שהחל ועד עצם היום הזה.

הרב משדר ברדיו FM 103 ברדיו קול רגע FM 96 וברדיו צפון FM 104.5 בתוכניות עם מאות אלפי מאזינים, עורך חגים ושבתות חיזוק ועוד מגוון של פעילויות רחבות היקף.

את כל הפעילויות האלה מקיים הרב על מנת להפיץ את דבר השם בעולם ואת דרכו המיוחדת הבנויה על אהבת ישראל ללא גבולות ומיצרים, כערך עליון ומוביל. הרב הינו נצר מצד אביו -למייסד החסידות כבוד קדושת הבעש”ט הקדוש זכותו יגן עלינו שהיה הראשון בין צדיקי העולם להוריד את סודות הזוהר והקבלה להמוני העם ולא שיהיו נכס אלום ליחידי סגולה ולצדיקים גדולים. וכן מצד אמו –נצר לסבו הקדוש הרב פנחס משאש זצ”ל משושלת דייני מרוקו הרב אפריים מוריד את סודות הקבלה אל האדם הפשוט ביותר על מנת להביא מזור וישועה לכל נפש יהודית מכוח התורה הזו ומחסד השם יתברך על בניו אהוביו.

×
×

עגלת קניות